.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امتناع بانک‌‌ مرکزی از ارائه‌ اطلاعات به مجلس

به گزارش شمال نیوز ،ارسلان فتحی‌پور در گفت‌وگو با فارس،با بیان اینکه گزارش کمیسیون اقتصادی مجلس در ارتباط با تحقیق و تفحص از سیستم بانکی نهایی شده است، اظهارداشت: با توجه به اینکه به پایان عمر مجلس هشتم نزدیک می‌شویم و برخی نمایندگان برای حضور در مجلس نهم رای لازم را نیاورده‌‌اند، جلسات کمیسیون برای رای‌گیر به حد نصاب نمی‌رسد.

وی افزود: کار بررسی طرح در کمیسیون نهایی شده اما در روزهای پایانی عمر مجلس و شلوغی صحن علنی، امکان قرائت گزارش وجود ندارد و اگر در جلسه فردای کمیسیون اقتصادی تعداد اعضاء به حد نصاب لازم رسید رای‌گیری خواهد شد و به هیئت رئیسه مجلس تقدیم می‌شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: با توجه به روزهای آخر مجلس، گزارش نهایی در صحن علنی قرائت نخواهد شد و امیدورایم در مجلس نهم این طرح پیگیری و در صحن قرائت شود.

وی با اشاره به عدم همکاری بانک مرکزی در تدوین این گزارش گفت: بانک مرکزی در ارائه اطلاعاتی مانند تعداد بدهکاران سیستم بانکی، میزان مطالبات معوق و تسهیلات پرداختی همکاری لازم را با کمیسیون اقتصادی نداشته است.

فتحی‌پور افزود: حدود سه ماه است که کمیسیون از بانک مرکزی این اطلاعات را درخواست کرده اما این بانک از ارائه اطلاعات امتناع کرده است.

طرح تحقیق و تفحص از سیستم بانکی شهریور 88 در صحن علنی مجلس به تصویب رسید و هم‌اکنون حدود دو سال و نیم از عمر آن می‌گذرد. یکی از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در همین باره به فارس گفت: این طرح شش ماه پیش نهایی شده اما در کمیسیون اقتصادی مجلس به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضاء رای‌گیری نشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.132 seconds.